Als bestelplatform is het belangrijk om continu verbeteringen door te voeren. Zo blijft de kwaliteit en de gebruiksvriendelijkheid van het systeem gegarandeerd. Met een NPS score van 63 slaagt Unipage in hun opzet.
NPS score? Dat doet misschien geen belletje rinkelen. De Net Promoter Score is een belangrijke maatstaf voor klanttevredenheid en klantloyaliteit. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal gebruikers en klanten zijn.
Via een korte enquête of enkele vragen wordt gemeten in hoeverre de klanten bereid zijn om Unipage bij vrienden, familie of kennissen aan te bevelen. Deze vragen zullen je bekend voorkomen:
- “Hoe waarschijnlijk is het dat je dit bedrijf zou aanbevelen aan een vriend, collega of kennis, op een schaal van 1 tot 10?”
- “Hoe zou u uw ervaring met (proces x) beoordelen, op een schaal van 1 tot 10?”
- “Op een schaal van 0 tot 10, hoe tevreden bent u met de informatie of het advies dat u heeft gekregen?”
In de meeste gevallen geeft de bevraagde een cijfer van 1 t.e.m. 10. Het geeft een goed inzicht in het totaalbeeld dat een klant over je product of zaak heeft. Heb jij al eens bijgedragen aan de NPS van een bedrijf? Ze zijn namelijk van groot belang.
Met een score van 63 is Unipage goed bezig. 70% van onze gebruikers zijn actieve promoters. Dat zijn mensen die onze diensten trouw blijven en aanbevelen. Gebruiksvriendelijkheid speelt de voornaamste rol. Vandaag krijgt ons bestelplatform van 93% van de klanten een score van 7 of meer.
Een klantvriendelijk bestelplatform is van groot belang voor Unipage. Onze ontwikkelaars zijn continu op zoek naar innoverende ideeën en manieren om het gebruiksgemak te verhogen. Welk probleem lossen we op? Wat zijn de beste call to actions? Van applicatie tot kiosk.
Heb jij nog feedback voor ons of ben je benieuwd naar ons bestelplatform en kiosken? Vraag een vrijblijvend gesprek aan via support@unipage.eu