Bestellingen opnemen, verwerken, opnemen, verwerken,… Al deze stappen nemen heel wat tijd in beslag en dat is niet altijd even handig wanneer het druk is in je zaak. Bespaar tijd, haal de kiosk in huis en focus op wat echt telt: lekker eten serveren!
Bracht jij onlangs een bezoek aan jouw favoriete fastfoodketen? Dan heb je ongetwijfeld al eens gebruik gemaakt van hun kiosk. En ja, je weet wel waarom! Het bestelproces gaat snel, gemakkelijk en het levert de zaak een enorm rendement op.
Je klant krijgt een overzicht van al de producten die je verkoopt en kan rustig door het hele menu scrollen. Met één tik op de kiosk wordt hun favoriete gerecht in het winkelmandje geplaatst. Eten ze in jouw zaak of liever take away? Geen probleem. Enkel de leveroptie selecteren en alles staat klaar om af te rekenen. Betalen kan met een gewone bankkaart of met de bankapp. Nu we het toch over betalen hebben, jullie hebben geen geregistreerd kassasysteem nodig om de bestellingen te verwerken. Onze kiosken zijn uitgerust met een “all-in-one” systeem. Met andere woorden: ze printen ook BTW-ticketjes af.
Gedaan met die lange wachtrijen aan je toog of kassa dus. De besteltijd wordt dankzij de kiosk aanzienlijk verkort. Perfect voor de snelle beslissers, maar ook voor de eeuwige twijfelaars. Die kunnen nu rustig, op hun eigen tempo, je hele menu doorscrollen. Hebben ze vragen over een bepaald item? Door een productbeschrijving te lezen, kennen ze alle details!
Tegenwoordig is het niet evident om een extra paar handen te vinden. De kiosk kan een antwoord bieden! Neen, robots kunnen de taak van mensen niet overnemen, maar wel vergemakkelijken. Als efficiënte medewerker kunnen klanten gebruik maken van het touchscreen en bespaar jij op personeelskosten.
Als dat alles je niet overtuigd, komen we bij de omzet en data die zo’n kiosk met zich mee brengt. De kiosk weet perfect wat, wanneer en hoeveel er besteld is. Op basis van die gegevens kan jij je menu beter afstemmen op de noden van je klant. Steekt er een bepaald product met kop en schouders bovenuit? Speel hier dan op in en bedenk er een actie rond.
Een kiosk laat de mensen minder wachten. Minder lange wachttijden verbeteren de klantervaring. En tevreden klanten, die besteden meer. Tot wel 25% meer. Dus waar wacht je op?
Klaar om ook jouw voordeel uit zo’n kiosk te halen? Stuur ons een bericht en we staan binnen de 24 uur voor je klaar!