Overzicht artikels / Een kiosk als nieuwe collega? Het kan!

Een kiosk als nieuwe collega? Het kan!

Kom jij handen tekort? Je bent niet alleen. Het is haast onmogelijk om goed volk te vinden, zeker in zo’n onzekere tijden als deze. Maar misschien heb je geen extra paar handen nodig. Wij presenteren je met veel plezier… de kiosk!

Wie onlangs een bezoek bracht aan Quick, McDonalds of Burger King mocht ongetwijfeld al eens kennismaken met de kiosk. De fastfoodreuzen halen niet voor niets onbemande kassa’s in huis. Het is gemakkelijk, snel en misschien nog belangrijker: het rendeert.

Bestellen en betalen in slechts enkele tikken

Als het druk is, staat waarschijnlijk een van je collega’s de hele avond lang achter de kassa. Bestellingen opnemen en afrekenen gaat nu eenmaal niet vanzelf. Of wacht, toch wel, want dat is precies wat zo’n kiosk voor je doet.

Op het scherm kan je klant door het hele menu scrollen. In één tik zit er een cheeseburger of een garnaalkroket in het winkelmandje. Ter plekke eten of toch liever take away? Op het einde volgt enkel nog de rekening. Betalen kan met een klassieke bankkaart, maar evengoed met de bankapp. Handig!

Drie redenen om een kiosk in huis (of toch in je zaak) te halen

  • Een kiosk heeft een gevoel van anonimiteit. Je hebt klanten die al fluisterend een extra friet of een tweede kaaskroket bestellen, puur uit schaamte (ook al is dat natuurlijk nergens voor nodig). Met zo’n kiosk valt die gêne helemaal weg. Alsof een ‘robot’ je gaat veroordelen omdat je niet één maar twee hamburgers bestelt!
  • Een kiosk is rendabel! Je hoeft, zeker op drukke dagen, geen extra werkkracht achter de kassa te zetten. Zo bespaar je sowieso al op je personeelskosten. Maar wist je ook dat aan een kiosk doorgaans méér besteld wordt dan nodig? Mensen vinden zo’n touchscreen ook gewoon leuk.
  • Er zijn mensen die het héérlijk vinden om een babbeltje te slaan terwijl ze wachten op hun frietjes, maar niet iedereen is een heuse spraakwaterval. Uit meerdere enquêtes blijkt dan ook dat de meeste klanten blij zijn met zo’n kiosk, juist omdat ze zich minder snel verplicht voelen om te smalltalken.
  • Tot slot is een kiosk zeker op lange termijn een enorme aanwinst. Alle bestellingen worden nauwkeurig opgeslagen, waardoor je inzicht krijgt in wie je klanten zijn en wat ze bestellen. Zo kun je je perfect aanpassen aan de wensen van je klanten.

Wil je meer informatie over de kiosk? Unipage helpt je graag verder! Stuur ons een bericht en we helpen je binnen de 24 uur verder. 

 

Vraag nu vrijblijvend een demo aan