Nee, we praten niet graag tegen onze winkel in maar voor één keer doen we het toch. Waarom? Omdat we natuurlijk alleen maar het beste willen voor alle Unipage-klanten. Enkele redenen waarom je misschien toch best voor een eigen domeinnaam kiest!
Google loves you!
Een domeinnaam is eigenlijk een uniek adres, maar dan op het internet. Met zo’n eigen domeinnaam is het gemakkelijker om klanten naar je webshop te lokken, onderschat Google dus niet! Als een surfer zoekt naar ‘frietjes in Roeselare’ dan zal die al snel uitkomen bij Frituur Poater en Markt 19. Check zelf maar eens!
Next level
Eerlijk, je bent toch eerder geneigd om op frietmoment.be te klikken dan op frietketel.htonline.be? Zo’n eigen domeinnaam is een online identiteit die laat zien waar je voor staat: professionaliteit.
info@jouwdomein.be
Een eigen domeinnaam gaat dikwijls samen met een eigen e-mailadres. Ook dat oogt een pak professioneler dan lekkerefrietjes@gmail.com of janmetdepet9@hotmail.com. Die laatste twee zeggen zo weinig over je zaak, terwijl elke mail die je stuurt vanuit je domein reclame is voor je ‘winkel’. Het blijft hangen, en dat is toch wat je wilt?
Een gevoel van vertrouwen
Geloof het of niet, maar klanten hechten best wel waarde aan een domeinnaam. Het schept verwachtingen en het is jouw taak om die in te lossen. Op schoenen.be hoopt elke bezoeker leuke sneakers of zachte pantoffels te vinden, terwijl je op vakantieveilingen.be een prachtige reis wilt scoren. Op frietjesvandefrituur.be wil een bezoeker dus een pak frieten bestellen…
MAAR…
vergeet niet dat je er met een eigen website alléén voorstaat. Voor enkele euro’s heb je misschien wel een domeinnaam, maar nog geen webshop. Als je nog een IT’er of een digital marketeer moet inhuren, dan kost je dat handenvol geld. Unipage daarentegen heeft alles in huis om in één-twee-drie je webshop te lanceren. En als er problemen zijn, staat de klantendienst meteen klaar. Wat wil je nog meer?